Filtrovat
Segment:
Typ obsahu:
Kategorie:
Prohlédněte, poslechněte a přečtěte si výsledky naší práce
Segmentace:
Víte, co vše vám může odhalit segmentační výzkum?
Segmentační průzkumy Vám určí směr, ať už v rámci designu nového produktu nebo plánování komunikační a marketingové strategie a jak vhodně investovat vaše finanční zdroje.
Segmentace:
Kde hledat nové zákazníky a jak s nimi pracovat
Důvodů, proč začít segmentačním průzkumem, je mnoho, za hlavní by se však dala považovat především příležitost, kterou s sebou nese a to ve formě nákupního potenciálu jednotlivých segmentů na trhu v dané oblasti.
STEM/MARK + město Brno: Plánování dopravy pomocí výzkumu
Výzkum dopravního chování obyvatel města Brna a jeho okolí. Se zrychlením a zjednodušením dopravy po Brně by měla pomoct plánovaná podzemní dráha.
STEM/MARK + Cesta domů:
Výzkum v neziskovém sektoru otevírá cestu k institucím,
dárcům i do médií
Jak může nezisková organizace využít data a podklady od výzkumné agentury? A jak pomáhá výzkum u pochopení a správného uchopení složitých témat? Podívejte se, jak spolupráci uchopili lidé ze STEM/MARK a organizace Cesta domů.
STEM/MARK + Klasa:
Jak výzkum pomáhá budovat značku kvalitních českých potravin
Jak Češi přistupují ke kvalitě potravin? Je pro ně při výběru důležitá? Podívejte se na case study o dlouhodobé spolupráci mezi agenturou Momentum a výzkumnou agenturou STEM/MARK pro značku kvality Klasa.
STEM/MARK + Carla: Role výzkumu v rebrandingu
Proč se nepouštět do rebrandingu jen na základě pocitů klienta či grafika? Obal se totiž musí líbit hlavně vašim zákazníkům. Podívejte se, jak k rebrandingu přistoupila česká značka cukrovinek Carla a jakou roli sehrály před realizací a během ní výzkumy a mapování tuzemského trhu s čokoládami.
STEM/MARK + Raiffeisenbank: Výzkum dotažený do konce
Jak taky může vypadat spolupráce výzkumné agentury a banky, když ta první dostane od té druhé šanci podílet se přímo na implementaci doporučení vycházejících z výzkumu? Podívejte se, jak STEM/MARK společně s Raiffeisenbank dotáhli výzkum až do opravdového konce a průkazně zlepšili e-mailovou komunikaci klientského centra banky.
STEM/MARK + Hranipex: Výzkum pro výrobní firmu na 12 trzích
Jak se liší pozice vaší značky na různých trzích? Jaké rozdíly musíte dělat v komunikaci? A jak do toho vstupuje fakt, že jste zaměřeni na konkrétní segment a komunikujete s úzkým okruhem profesionálů? STEM/MARK pro firmu Hranipex realizoval výzkum ve 12 zemích, který se stal základem další expanze společnosti.
STEM/MARK + Skanska:
Jak výzkum pomáhá developerům správně komunikovat
Jak přijímá veřejnost vaše kampaně, jak si vedete mezi konkurencí a jak lidé reagují na aktuální trendy ve vašem oboru? Znají vůbec potenciální zákazníci vaši značku? Podívejte se, jak se s těmito otázkami spolu se STEM/MARK vypořádává developerská společnost Skanska.
UPS....
Nenašli jste, co hledáte? Zkuste odebrat některé filtry